Viime hetken vaatehankintojen johdosta myöhästyin sovitusta noin vartin, mutta paikanpäällä asiat saatiin sujumaan nopeasti ja miltei ammattimaisella tarkkuudella. Yksi tytöistä meikkasi minut aivan uskomattoman hyvin, ja lopputulos meni läpi jopa drag- ja crossdressing-hommia pidempään harrastaneille.
Kun ulkokuori oli kasassa, alkoi vaikein osuus. Tyttöystävän ja parin burlesquetytön avustuksella yritin nopeasti sisäistää vienon leidimäistä käytöstä ja lanteita keinuttavaa kävelytyyliä. Täytyy kyllä sanoa, että homma on paljon vaikeampaa kuin miltä näyttää. Onnekseni minulla oli luotettava turvaverkko koko ajan messissä, sain mm. vinkkejä myös naismaiseen kyykistymiseen bileisiin ilmestyneeltä entiseltä kämppikseltäni.
Burlesquesetti oli jaettu kahteen osaan, joista molemmissa hommani oli siis käydä poimimassa esiintyjien riisumat vaatteet lavalta biisien välissä. Lavalla loistavat parrasvalot ja ympärillä odottava yleisö eivät helpottaneet feminiinisen kävelytyylin muistamista, varsinkaan kun musiikin puuttuminen korosti jo entisestään jännittävää tunnelmaa. Jotenkuten sain hommani hoidettua ja esitykset pääsivät jatkumaan. Esitysten välisenä aikana sain ryhmän tytöiltä kuulla näyttäneeni ensimmäisessä setissä hobo-pick-up tytöltä kömpelöine olemuksineni, mutten antanut asian lannistaa.
Toinen esitys menikin osaltani paljon paremmin. Olin parissa tunnissa saanut pienen käsityksen lantion liikkeistä ja oikeasta kyykistymistavasta, joten uskalsin hieman jo leikitellä yleisön kanssa. Valojen takia en nähnyt paljon mitään, mutta kannustavat taputukset ja ihailua viestivät huudot yleisön suunnalta tekivät tehtävänsä. Tyrmäävän kaunis ulkomuotoni ehkä hieman korvasi puuttuvaa naisellista sulokkuutta, mutta kaikesta huolimatta sain burlesquetyttöjen taholta vakihomman hoitaakseni. Tästä lähtien saan kuulemma olla Turun pään pick-up girlinä aina jos vain haluan. Tytöt kuulemma lupasit vielä ostaa minulle ne kaipaamani koon 43 korkkarit jos tarvitsen kannustetta valitsemallani tiellä ;)
Marcå-vauva <3
VastaaPoistaÄiti teki susta kauniin! :*