torstai 2. huhtikuuta 2009

Ensimmäinen postaus

Huh! En olis uskonut tätäkään päivää ikinä näkeväni. Ihka ensimmäinen blogipostaus on nyt tässä, neitsyyteni on menetetty teille arvon lukijat.

Tässä mielentilassa ja tällä vireystasolla uskon, että on parempi vaan kertoa hienoista pellehousuista, jotka ostin tänään kirpparilta, ja jättää syvällisempi avautuminen seuraavaan kertaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti