Alunperin tästä piti kai tulla dyykkausblogi, ja vihdoin aion kantaa korteni keostoon tässä suhteessa. Dyykkasin nimittäin äskettäin ehkä siisteimpiä asioita ikinä: kuusi kookospähkinää ja kaksi pussillista banaanisalottisipuleita.
P.S. Kuvallisia vinkkejä pähkinöiden avaamisesta seuraa myöhemmin..
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti