tiistai 21. huhtikuuta 2009

Kuinka saisin rikki kookospähkinän?

Alunperin tästä piti kai tulla dyykkausblogi, ja vihdoin aion kantaa korteni keostoon tässä suhteessa. Dyykkasin nimittäin äskettäin ehkä siisteimpiä asioita ikinä: kuusi kookospähkinää ja kaksi pussillista banaanisalottisipuleita.

P.S. Kuvallisia vinkkejä pähkinöiden avaamisesta seuraa myöhemmin..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti