torstai 2. huhtikuuta 2009

Jee! Eilen tosiaan ennen tämän blogin luomista käytiin dyykkaamassa taas pitkästä aikaa. Mukaan tarttui hitonmoisesti leipää, muutama omena, banaaneita, viinirypäleitä, kiivejä, mandariineja, mangoja, kirsikkatomaatteja, paprikoita, karjalanpiirakoita eli kaikkea perussälää. Dyykkireissua siivittivät mukavasti pari matkan aikana syötyä berliininmunkkia, kouralliset nahkeita grillisipsejä ja lähes täysi omenamehutölkki. Ei sovi myöskään unohtaa paria kanssadyykkaria, joihin törmättiin matkalla.

Älkää hyvät ihmiset ostako ruokaa, sitä saa ilmaiseksi enemmän kuin jaksaa syödä!

Jos haluatte tietää how to do it, katsokaa Turku TV tänään klo 19.00.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti