perjantai 3. huhtikuuta 2009

Hedelmällisen dyykkiretken jatkoksi päädyimme laatimaan tämän kauniin ylistyslaulun dyyccimiselle, nauttikaa!

Kevät, dyykkikevät

On siis kevät, kuljen Aurajoen rantaa
kassi vähän painaa mutta jaksan vielä kantaa
Kevät, pystynkö mitään enää dyykkaa
paikat meni lukkoon, en haluis alkaa maksaa
Kevät, kuljen Aurajoen rantaan
sormet ei tunne, kohta jäässä on myös varpaat
Kevät, vieläkö jaksan mä kantaa?


Sinä tarjosit kangaskassia
minä otin repun, sinne mahtuu vielä enemmän
Vaikka tarjosit kangaskassia
minä otin repun, sinne mahtuu vielä enemmän


On siis kevät, kävin dyykillä salaa
no tyypit on tyyppejä, ne lupaa mut ei jaa
Kevät, kaiketi kassi vielä kestää
repeämä tuli, ei reikää voi estää
Kevät, uusia lukkoja pelkään
vartijat on vihaisii ne antaa mulle selkään
Kevät, uusia lukkoja pelkään



Sinä tarjosit kangaskassia
minä otin repun, sinne mahtuu vielä enemmän
Vaikka tarjosit kangaskassia
minä otin repun, sinne mahtuu vielä enemmän


On siis kevät, kuljen Aurajoen rantaa
kassi vähän painaa mutta jaksan vielä kantaa
Kevät, vielä mä kaiken pystyn dyykkaa
mursin kaikki lukot, en tarvi koskaan fyrkkaa
Kevät, kuljen Aurajoen rantaan
tumpuissa on lämmin, kohta sulaa myös varpaat
Kevät vielä kauan jaksan kantaa!


Sinä tarjosit kangaskassia
minä otin repun, sinne mahtuu vielä enemmän
Vaikka tarjosit kangaskassia
minä otin repun, sinne mahtuu vielä enemmän

--------------------------

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti