torstai 18. kesäkuuta 2009

Stickgraffiti/Neulegraffiti



Jag har ägnat mig åt stickgraffiti med politiskt budskap i över ett år. Dags att lägga upp lite bilder, kanske. Mera bilder på äldre verk på kommande senare, de här är de nyaste.

Ovan en "tag" på lyktstolpe vid torget. Nedan stadshuset i Åbo.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti