NOT!
Pariisi on kuin Ranskan Kontula; roskainen, paskainen ja polyinen. Nainen kusetti lastansa keskella katua, juopot ryyppaavat penkeilla kahden litran punaviinipulloinensa ja toiset huutelevat rivouksia turisteille. Hinnat ovat korkealla ja ihmiset karsimattomia liikenteessa. Ambulanssin sireenin kuulee harva se tunti, lopettaisivat nyt saatana ranskalaiset sen rasvan ja lihan ahmimisen, niin eivat saisi sydankohtauksia. Metroasemat ovat sokkeloisia ja tagattuja ja niilla nukkuu pahalta haisevia kodittomia ihmisia. Eiffel -torni on ruma, yliarvostettu metallipaska ja muut rakennukset ovat ylisuuria ja nayttavat kaikki samalta. Karttaa pitaa lukea peilikuvana ja valimatkat ovat pitkia ja rasittavia. Tiet on rakennettu epaloogisesti ja saa vaihtelee koko ajan. Taloissa ei ole hisseja ja kahvat ovat keskella ovea. Ihmiset kulkevat keskella katua eivatka puhu englantia. Kaikki on kallista, varsinkin jos on vegaani. Asunnot ovat pienia, kusisia ja pohjapiirrokset ovat irrationaalisia. Sade tulee maahan vaakasuorassa, joten rikkinaisesta ylihinnoitetusta paskasateenvarjosta ei ola paljoa apua. Pulut ovat joko vitun laskeja mutaatioita tai sitten heiveroisia varpusia. Metrossa on helvetin kuuma ja lattia polttaa ohuiden kenkien lapi. Suojatiet ovat omavastuuteita, joilla ei jaa auton alle jos on tuuria.
Pariisi on kusinen ja masentava kaupunki ja kaikki alkaa menemaan enemman tai vahemman pain vittua taalla.
keskiviikko 8. heinäkuuta 2009
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Kritisoit sitten jopa ovenkahvoja, sydänkohtauksen saaneita ja puluja, respect! Onko paikallisia oravia näkynyt?
VastaaPoistaKirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
VastaaPoistaEn kritisoinu ovenkahvoja vaan totesin vaan, etta ne on keskella ovea. Ja mitas vetelee sita rasvalihaa niin paljon, oma vika laskit. Ei oo nakyny oravia kaiketi missaan. :(
VastaaPoista